مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 11:252021-11-16اجتماعي

آموزش آنلاین در بخش الوار گرمسیری در انتظار پوشش شبکه


با گذشت دو ماه از سال تحصیلی جدید اما همچنان برخی از روستاهای توابع بخش الوارگرمسیری مشکل اینترنت دارند، مسؤولان می گویند از اپراتورهای ایرانسل و همراه اول درخواست شده که بهینه سازی پوشش را انجام دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، پس از تغییر شیوه تدریس از حضوری به آنلاین به دلیل شیوع شهرستان اندیمشک از جمله مناطقی است که این روزها برای رفع مشکل اینترنتی خود با مسؤولان مختلفی مکاتبه کرده اند اما تا کنون و علیرغم گذشت دو ماه ازسال تحصیلی جدید مشکل آن ها حل نشده است.

اهالی این روستاها می گویند: روستاهای ما با وجود بالغ بر یک هزارو 800 نفر جمعیت و سکونت دائم در این منطقه اما دکل های مخابراتی به درستی اینترنت را در این مناطق پوشش نمی دهند تا آنجایی که آنتن دهی در این سه روستا با مشکل مواجه شده ومردم این روستاها با زحمت و تلاش زیاد موفق  به برقراری تماس می شوند.

دکل مخابراتی پنج کیلومتر با ما فاصله دارد تورج آرزم عضو شورای روستای کلگدره شماره دو در این رابطه در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز، با بیان اینکه برای حل این مشکل به فرمانداری شهرستان، مخابرات استان، امور روستایی استانداری، و.

مراجعه و مکاتبه کردم، اظهار کرد: دکل مخابراتی پنج کیلومتر با روستای ما فاصله دارد و برای یک مکالمه معمولی باید بالای تپه برویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش آنلاین در بخش الوار گرمسیری در انتظار پوشش شبکه

آموزش آنلاین در بخش الوار گرمسیری در انتظار پوشش شبکه