مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 11:302021-11-16فرهنگي

پوستر سومین جشنواره تئاتر «سردار آسمانی» رونمایی شد


جلسه شورای سیاستگذاری سومین جشنواره تئاتر «سردار آسمانی» با حضور محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح 25 آبان در محل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

- جلسه شورای سیاستگذاری سومین جشنواره تئاتر سردار آسمانی با حضور محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح 25 آبان در محل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازآنچنان بود که ایشان از ادامه راه ایشان به عنوان مکتب حاج قاسم یاد کردند و دیدیم که در ایران و عراق عاشقان مکتب مقاومت و پایداری چه تجلیل باشکوهی از ایشان و سایر شهدا انجام دادند که برای جهانیان غیرقابل باور بود.

مهمترین وجه این گونه امور فرهنگی و هنری که به نام و یاد چهره های بزرگی همچون حاج قاسم برگزار می شو، نماد سازی از این شخصیت است که نیاز به هیچ بزرگنمایی ندارد و در واقع این شخصیت آنچنان بزرگ هست که مورد اعتنا و بهره برداری هنرمندان قرار گیرد.

در وصیت نامه شهید سلیمانی شاهدیم که ایشان خود را برای ولایت و وطن به مثابه یک سرباز می داند و مجموعه خصوصیات فردی و ابعاد شخصیتی وی چنان است که برای اصحاب فرهنگ و هنر محل رجوع منشا و خلق آثار هنری است که می بایست برای نسل های آتی بماند و روایت درست و صحیحی از این چهره ماندگارجبهه پایداری داشته باشیماسماعیلی یادآور شد: در وصیت نامه شهید سلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوستر سومین جشنواره تئاتر «سردار آسمانی» رونمایی شد

پوستر سومین جشنواره تئاتر «سردار آسمانی» رونمایی شد