مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 11:402021-11-16بين الملل

چاووش اوغلو: تنها دستورکار ترکیه در لبنان کمک به حفظ امنیت و ثبات آن است


وزیر خارجه ترکیه تاکید کرد، تنها برنامه این کشور در لبنان کمک به برقراری صلح، آرامش و رفاه برای مردم لبنان و حفظ امنیت، ثبات و حاکمیت این کشور است.

- وزیر خارجه ترکیه تاکید کرد، تنها برنامه این کشور در لبنان کمک به برقراری صلح، آرامش و رفاه برای مردم لبنان و حفظ امنیت، ثبات و حاکمیت این کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه الجمهوریه چاپ لبنان در مقاله ای نوشت، مولود چاووش اوغلو، وزیر خارجه ترکیه تاکید کرد: ما در چارچوب سیاست خارجه پیشگام و انسانی خود با تمامی فرصت هایی که وجود دارند، به ارائه تمامی امکانات و توانمندی های خود به برادران لبنانی مان ادامه خواهیم داد، ترکیه به عنوان بخشنده ترین کشور جهان در سال 2020 نزدیک به یک درصد از درآمد ناخالص ملی خود را به کمک های بشردوستانه اختصاص داد.

چاووش اوغلو اظهار کرد: لبنان قطعا از بحران فعلی قدرتمندتر خارج خواهد شد و ترکیه به مشارکت خود در ایجاد شکوفایی و رفاه در لبنان ادامه خواهد داد.

وزیر خارجه ترکیه در ادامه گفت: طبق بانک جهانی، لبنان در حال حاضر با یکی از بزرگترین بحران های اقتصادی جهان در طول 150 سال گذشته مواجه است و ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا لبنان بار دیگر از زیر آوارها خارج شده و هویت منحصر به فرد خود را که همان زندگی مسالمت آمیز ادیان و فرهنگ های مختلف در این کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاووش اوغلو: تنها دستورکار ترکیه در لبنان کمک به حفظ امنیت و ثبات آن است

چاووش اوغلو: تنها دستورکار ترکیه در لبنان کمک به حفظ امنیت و ثبات آن است