مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 12:052021-11-16سياسي

سهم اندک خوزستان در بین کتاب های دفاع مقدس


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان گفت: از بین 15 هزار جلد کتاب دفاع مقدس که وارد اینترانت کشور شده و مخازن کتابخانه های تخصصی دفاع مقدس، - سهم خوزستان اندک است.

سردار عبدالرضا حاجتی، امروز (سه شنبه 25 آبان)، در دومین روز از هفته کتاب و کتابخوانی و همزمان با سالروز شکست حصر سوسنگرد، در مراسم تجلیل از 41 نویسنده دفاع مقدس در کتابخانه مرکزی خوزستان برگزار شد، با اشاره به راه اندازی کتابخانه های تخصصی دفاع مقدس، گفت: در بین 15 هزار جلد کتاب دفاع مقدسی که وارد اینترانت کشور کرده ایم و در بین مخازن کتابخانه های تخصصی دفاع مقدس که امروز افتتاح می شوند، سهم خوزستان کم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی خاطرنشان کرد: اتفاقی در خوزستان افتاد که ما نتوانستیم آن را خوب نگارش کنیم و این ظلم به خوزستان است.

ظلم به دفاع مقدس این است که باغ موزه آن تنها 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

حاجتی با اشاره به تجلیل از 41 نویسنده حوزه دفاع مقدس در خوزستان، افزود: اتفاقی که در خوزستان افتاده است بسیار نگران کننده است؛ حال نویسندگان و کتاب خوزستان خوب نیست.

این تجلیل با این هدف انجام شد که قلم نوسندگان ساری و جاری شود.

عباس حسین زاده، سرپرست نهاد کتابخانه های عمومی خوزستان در این مراسم گفت: به دلیل توسعه فناوری در دنیا، آلودگی اطلاعات تکثیر می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم اندک خوزستان در بین کتاب های دفاع مقدس

سهم اندک خوزستان در بین کتاب های دفاع مقدس