مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 12:102021-11-16اقتصادي

تاکید عضو شورا بر ضرورت افزایش تخفیف عوارض محلات جنوبی تهران


رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در جریان بررسی یک فوریت لایحه «نحوه اخذ مطالبات حوزه شهرسازی شهرداری تهران»، گفت: - رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در جریان بررسی یک فوریت لایحه نحوه اخذ مطالبات حوزه شهرسازی شهرداری تهران ، گفت: شورای شهر برای مناطق جنوبی میزان تخفیف بیشتری را در این لایحه لحاظ کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی پیرهادی در جلسه امروز شورای شهر تهران با بیان اینکه با یک فوریت لایحه نحوه اخذ مطالبات حوزه شهرسازی شهرداری تهران موافق هستیم، افزود: شورای شهر برای مناطق جنوبی میزان تخفیف بیشتری را در این لایحه لحاظ کند.

وی افزود: در کمیسیون های مربوطه نیز این پیشنهاد مورد بررسی بیشتر قرار گیرد تا 35 یا 40 درصد تخفیف برای مناطق جنوبی پایتخت در نظر گرفته و شاهد جهشی در مناطق جنوبی به خصوص در بافت های فرسوده باشیم.

پیرهادی با بیان اینکه امروز بافت های فرسوده یکی از دغدغه های اصلی ما در شوراست، اظهارکرد: امیدوارم بر اساس سیاست های تشویقی اقداماتی را پیش ببریم تا به نوسازی بافت های فرسوده منجر شود.

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه در همین یک ماه گذشته هم که این میزان تخفیف مصوب شد، اطلاع رسانی مناسبی انجام نشد، عنوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید عضو شورا بر ضرورت افزایش تخفیف عوارض محلات جنوبی تهران

تاکید عضو شورا بر ضرورت افزایش تخفیف عوارض محلات جنوبی تهران