مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 12:152021-11-16ورزشي

رقابت های کشتی فرنگی لیگ برتر در بیرجند برگزار شد


دور برگشت بیست و یکمین دوره مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی کشور با حضور چهار تیم به میزبانی بیرجند برگزار شد.

- رییس هیات کشتی خراسان جنوبی امروز در حاشیه برگزاری این مسابقات در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دور برگشت بیست و یکمین دوره مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی یادبود پیشکسوت کشتی خراسان جنوبی مرحوم محمد میابادی به میزبانی شهرستان بیرجند امروز از ساعت 9 صبح آغاز شده است.

وی افزود: این دوره از رقابت ها با حضور تیم های بابل مازندران، مدافع حرم قم، دانشگاه آزاد اسلامی کشور و خراسان جنوبی در سالن ورزشی مخابرات بیرجند به مدت یک روز در حال برگزاری است.

عباس سروری بیان کرد: در این رقابت ها 25 کشتی گیر با یکدیگر رقابت می کنند و تیم خراسان جنوبی اکنون در رده سوم این دوره از رقابت ها قرار دارد.

وی افزود: خراسان جنوبی کشتی گیرانی از جمله امین گلکاری، مسعود سروری، مهدی کمالی، مهرشاد عباسی و امیرحسین حسینی را در ترکیب تیم برای مصاف با رقیبان در این دوره از رقابت های لیگ برتر کشتی فرنگی کشور با مربیگری حسن گلکاری، مسعود و مجتبی سروری و سرپرستی حسین حسن نژاد دارد.

علی اصلی پیشکسوت کشتی خراسان جنوبی نیز به عنوان نماینده سازمان لیگ در این رقابت ها حضور دارد و این مسابقات از شبکه استانی خاوران به صورت زنده در حال پخش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت های کشتی فرنگی لیگ برتر در بیرجند برگزار شد

رقابت های کشتی فرنگی لیگ برتر در بیرجند برگزار شد