مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 12:252021-11-16اقتصادي

نیازمند توسعه زیرساخت های فیبر نوری در لرستان هستیم/ رضایت 85 درصدی مشتریان


یکی از مطالبات استان از مجموعه وزارت ارتباطات توسعه زیرساخت های فیبر نوری بوده چرا که نیازمند به 600 کیلومتر فیبر نوری هستیم البته اکنون در مجموع بالای 4 هزار کیلومتر فیبر نوری در لرستان داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، نبی الله شمسی فر ظهر امروز در جمع خبرنگاران بیان کرد: درآمد و هزینه مخابرات در حوزه ثابت به هیچ با هم تطبیقی ندارد و استان ما از این قضیه نسبت به میانگین کشور بیشتر رنج می برد.

وی ادامه داد: در لرستان 620 هزار تلفن ثابت منصوبه داریم که زیر 50 درصد فعال است در آمد ما به ازای هر خط تلفن ثابت 5600 و هزینه ما به ازای هر خط بالغ بر 17 هزار و 600 تومان است .

مدیر مخابرات منطقه لرستان عنوان کرد: تمام تلاشمان این است که با بضاعت موجود لرستان را به جایگاه مطلوبی در کشور برسانیم با تلاش صورت گرفته در ارزیابی جامع عملکردی شش ماهه ابتدایی امسال نسبت به مدت مشابه از رتبه 24 کشور به رتبه 12 ارتقا پیدا کردیم.

شمسی فر اظهار داشت: در لرستان تلاش بر این است که از همه منابع در اختیار به نحو احسنت استفاده کرده و بهره وری را افزایش دهیم به عنوان نمونه بیش از 5 مرکز مخابرات استان با استفاده از تاسیس نیروگاه خورشیدی بین 20 تا 30 درصد برق مصرفی آنها را تامین کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند توسعه زیرساخت های فیبر نوری در لرستان هستیم/ رضایت 85 درصدی مشتریان

نیازمند توسعه زیرساخت های فیبر نوری در لرستان هستیم/ رضایت 85 درصدی مشتریان