مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 12:452021-11-16سياسي

اعزام اقلام و نیروهای امدادی به هرمزگان توسط ستاد فرمان امام


در ساعات اولیه زلزله در استان هرمزگان با حضور مدیرعامل بنیاد احسان و معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام ضمن بررسی و ارزیابی وضعیت مناطق آسیب دیده مصوبات و دستورات لازم برای امداد و خدمت رسانی به آسیب دیدگان انجام شد.

- در ساعات اولیه زلزله در استان هرمزگان با حضور مدیرعامل بنیاد احسان و معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام ضمن بررسی و ارزیابی وضعیت مناطق آسیب دیده مصوبات و دستورات لازم برای امداد و خدمت رسانی به آسیب دیدگان انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید سلیمانی، مدیر عامل بنیاد احسان با اعلام خبر اعزام اقلام و نیروهای امدادی گفت: با دستور ریاست ستاد اجرایی از ساعات اولیه حادثه دستورات لازم جهت ارسال اقلام امدادی به این استان از قرارگاه امدادی کرمان و انبار مرکزی بنیاد احسان صادر شده است و نیروهای امدادی همکار بنیاد احسان برای بررسی و امدادرسانی به مناطق آسیب دیده وارد این استان شده اند.

سلیمانی در خصوص بسته های غذایی ارسال شده افزود: در اولین گام بسته های معیشتی 72 ساعته برای رفع نیاز فوری آسیب دیدگان استان به ارزش 10 میلیارد ریال ارسال و توزیع شد.

مدیرعامل بنیاد احسان در خصوص اقلام امدادی نیز گفت: با توجه به برودت هوا و فصل بارش اقلام امدادی نظیر چادر امدادی، پتو و آب معدنی به منطقه ارسال شده و توسط نیروهای بنیاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام اقلام و نیروهای امدادی به هرمزگان توسط ستاد فرمان امام

اعزام اقلام و نیروهای امدادی به هرمزگان توسط ستاد فرمان امام