مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 12:502021-11-16فرهنگي

«بامهرترین ها» تقدیر شدند/نظری جایزه را به طراح جلد کتابش داد


جشنواره «بامهرترین ها» دیروز دوشنبه در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد و از پیش کسوت ترین، جوان ترین و پرفروش ترین نویسنده انتشارات سوره مهر تقدیر به عمل آمد.

- ، جشنواره بامهرترین ها عصر دیروز دوشنبه 24 آبان در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار و از پیش کسوت ترین، جوان ترین، پرفروش ترین و.

نویسنده های انتشارات سوره مهر تقدیر شد.

علی اکبر شیروانی مدیرعامل موسسه انتشارات سوره مهر در ابتدای برنامه با یادی از علامه طباطبایی که هفته کتاب مزین به نام اوست، گفت: این جلسه تجلیل و تکریم از کتاب و نویسنده کتاب است و یادی می کنیم از دو عزیز از دست رفته که حالا در جمع ما نیستند؛ حجت الاسلام مصطفی آژینی که سال پیش مجموعه شعرش با نام به یاد بهار منتشر شد و نویسنده توانمند و زبردست آقای حمید علی دوستی شهرکی که جایشان در بین ما خالی است.

در ادامه محمدمهدی دادمان رییس حوزه هنری از محمدعلی کشاورز نویسنده کتاب نشان نوشتاری به عنوان نویسنده پیشکسوت سوره مهر قدردانی کرد.

کشاورز درباره کتاب نشان نوشتاری گفت: 3 سال پیش برای آموزش نشان نوشتاری به قم رفتم و تنها یک جزوه 20 صفحه ای ارائه کردم و مباحث و سوالاتی پیرامون این موضوع مطرح شد و انگیزه ای شد برای تالیف این کتاب.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بامهرترین ها» تقدیر شدند/نظری جایزه را به طراح جلد کتابش داد

«بامهرترین ها» تقدیر شدند/نظری جایزه را به طراح جلد کتابش داد