مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 13:102021-11-16سياسي

در وزارت ارشاد به موضوع حاج قاسم مقطعی نگاه نمی کنیم


ما در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به موضوع حاج قاسم به عنوان یک جریان مقطعی نگاه نمی­ کنیم و در طول سال برنامه­ هایی برای این وجود عزیز داریم و حاضریم و همه نوع امکانات مادی و معنوی و سخت افزاری و رسانه ای را در اختیار مجریان این موضوع قرار دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، جلسه شورای سیاست گذاری سومین جشنواره تئاتر سردار آسمانی با حضور محمدمهدی اسماعیلی - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی - صبح سه شنبه، 25 آبان ماه در محل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

در این جلسه اسماعیلی با بیان اینکه هر چه در مورد حاج قاسم سلیمانی بگوییم و انجام دهیم، کم گفته ایم گفت:حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک شخصیت بین المللی و سردار جهانی مقاومت اسلامی مطرح است و در جهان اسلام مورد تکریم ملل و فرهنگ های متنوع و متفاوت است.

حاج قاسم برای ما بسیار اهمیت دارد چرا که مورد وثوق آحاد جامعه است و به عنوان یک نماد و مظهر ملی باعث انسجام اجتماعی شده است.

او افزود: تجلیل بی سابقه از این شهید والامقام در تعبیر مقام معظم رهبری آنچنان بود که ایشان از ادامه راه ایشان به عنوان مکتب حاج قاسم یاد کردند و دیدیم که در ایران و عراق عاشقان مکتب مقاومت و پایداری چه تجلیل باشکوهی از ایشان و سایر شهدا انجام دادند که برای جهانیان غیرقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در وزارت ارشاد به موضوع حاج قاسم مقطعی نگاه نمی کنیم

در وزارت ارشاد به موضوع حاج قاسم مقطعی نگاه نمی کنیم