مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 13:102021-11-16اقتصادي

جهش 12 پله ای در ارزیابی های کشوری/دنبال تبدیل شدن به هاب غرب کشور هستیم


مدیر مخابرات منطقه لرستان با اشاره به ارتقاء 12 پله ای این مرکز در ارزیابی های کشوری از رتبه 24 ام به رتبه دوازدهم، گفت: در حال پیگیری دو اقدام بزرگ شامل تبدیل مخابرات منطقه لرستان به هاب منطقه غرب کشور برای پاسخگویی به مشتریان باند پهن ADSL و 118 هستیم.

- ایسنا/لرستان مدیر مخابرات منطقه لرستان با اشاره به ارتقاء 12 پله ای این مرکز در ارزیابی های کشوری از رتبه 24 ام به رتبه دوازدهم، گفت: در حال پیگیری دو اقدام بزرگ شامل تبدیل مخابرات منطقه لرستان به هاب منطقه غرب کشور برای پاسخگویی به مشتریان باند پهن ADSL و 118 هستیم.

نبی الله شمسی فر، امروز سه شنبه، 25 آبان ماه، در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: ما بالغ بر 620 هزار تلفن ثابت نصب شده در سطح استان داریم که از این تعداد زیر 50 درصد فعال هستند.

وی ادامه داد: درآمد ما به ازای هر خط تلفن ثابت در استان به طور میانگین 5600 تومان و هزینه ما به ازای هر خط تلفن یا زوج سیمی که در منازل وجود دارد، بالغ بر 17600 تومان است که این عدم توازن توازن درآمد و هزینه در مسائل مختلف توسعه، نگهداری، ارتقاء کیفیت و رضایت تأثیرگذار است.

شمسی فر گفت: تمام تلاش خود را می کنیم که با بزائتی که داریم بتوانیم لرستان را از لحاظ مخابرات و ارتباطات به جایگاه مطلوبی در سطح کشور برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهش 12 پله ای در ارزیابی های کشوری/دنبال تبدیل شدن به هاب غرب کشور هستیم

جهش 12 پله ای در ارزیابی های کشوری/دنبال تبدیل شدن به هاب غرب کشور هستیم