مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 13:152021-11-16سياسي

بهره برداری از پروژه های خدمت بسیج خراسان رضوی در هفته بسیج


معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا (ع) از اجرای بالغ بر 30 عنوان برنامه در حوزه های سازندگی، تربیت بدنی، علمی پژوهشی، خدمت رسانی، تعلیم و تربیت و جامعه زنان خبر داد.

- مشهد ـ معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا (ع) از اجرای بالغ بر 30 عنوان برنامه در حوزه های سازندگی، تربیت بدنی، علمی پژوهشی، خدمت رسانی، تعلیم و تربیت و جامعه زنان خبر داد.

به گزارش، سرهنگ علی اکبر افراسیابی پیش از ظهر سه شنبه در نشست خبری هفته بسیج که در ناحیه مقاومت مالک برگزار شد، به اهمیت و جایگاه بسیج اشاره و بیان کرد: بسیج یادآور فرمان حضرت امام خمینی (ره) است که در ابتدای انقلاب اسلامی برای حفظ انقلاب و نگهداری از آن تأسیس شد.

وی ادامه داد: امروز نیز بسیج مقاوم، محافظ و نگهدارنده انقلاب و خدمت گذاری دلسوز برای مردم است که به لطف خدا توانسته در عرصه های گوناگون و در برهه های زمانی مختلف در خدمت انقلاب باشد و اثرگذاری و توانمندی خود را به جامعه اسلامی نشان دهد.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا (ع) با اشاره به بعضی خدمات مهم بسیجیان در اوایل انقلاب، افزود: در ابتدای انقلاب اسلامی بسیجیان در عرصه جهاد سازندگی حضور داشتند و پس از آن نیز در مهار فتنه های گوناگونی که دامن گیر جریان انقلاب شد، حضور فعال و مؤثری داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از پروژه های خدمت بسیج خراسان رضوی در هفته بسیج

بهره برداری از پروژه های خدمت بسیج خراسان رضوی در هفته بسیج