مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 13:302021-11-16سياسي

ایران در شمار کشورهای پرحادثه طبیعی در دنیا قرار دارد


وحیدی وزیر کشور با بیان اینکه ایران در شمار کشورهای پرحادثه طبیعی در دنیا قرار دارد؛ گفت: با توجه به حادثه خیز بودن کشور آمادگی و پاسخگویی به موقع دستگاهها برای مدیریت هوشمند بحران های طبیعی در کشور تقویت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، دکتر احمد وحیدی وزیر کشور در نشست ستاد ملی پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران که با حضور نجار معاون وزیر و رییس سازمان مدیریت بحران، زاکانی شهردار تهران، منصوری استاندار تهران و دیگر نمایندگان دستگاهها در محل وزارت کشور، برگزار شد با بیان اینکه ایران اسلامی از جمله کشورهای حادثه خیز طبیعی در دنیاست؛ تصریح کرد: با توجه به اینکه در شمار کشورهای حادثه خیز دنیا قرار داریم باید سطح آمادگی و پاسخگویی به موقع به بحران های طبیعی اعم از سیل و زلزله در کشور ارتقا یابد.

دکتر وحیدی در ادامه صحبت های خود با اشاره به این موضوع که مدیریت بحران یک امر اقناعی صرف نیست؛ خاطرنشان کرد: مدیریت بحران یک امر حاکمیتی و اجرایی است و باید با تمام ظرفیت های ممکن در کشور به مقابله با حوادث طبیعی و حراست از جان و مال شهروندان عزیز کشورمان بپردازیم.

وی در این خصوص گفت: یکی از مسائل چالش برانگیز در حوادث طبیعی توزیع عادلانه امکانات و منابع است و باید در این زمینه دستگاههای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران در شمار کشورهای پرحادثه طبیعی در دنیا قرار دارد

ایران در شمار کشورهای پرحادثه طبیعی در دنیا قرار دارد