مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 13:452021-11-16سياسي

صدور مجوز 14 سازمان مردم نهاد از ابتدای سال تاکنون در کاشان


معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری کاشان از صدور مجوز 14 سازمان مردم نهاد در کاشان از ابتدای سال 1400 تاکنون در کاشان خبر داد.

- ، عباسعلی قپانی پور ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش سازمان های مردم نهاد در توسعه و اقدام فعالیت های عام المنفعه اظهار داشت: این سازمان ها بازوی حمایتی دولت در انجام امور هستند و با کمک این سازمان ها می توان بسیاری از اقدامات را در جهت نفع مردم انجام داد.

وی با بیان اینکه فرمانداری کاشان و دیگر نهادهای اجرایی از فعالیت سمن ها در جامعه حمایت می کنند، ابراز داشت: حضور پررنگ این تشکل ها باعث خدمت رسانی بهتر و مطلوب تر به مردم می شود.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری کاشان با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون برای 14 سازمان مردم نهاد در کاشان مجوز فعالیت صادر شده است، تصریح کرد: پروانه فعالیت پنج سمن نیز تمدید شده است.

وی با اشاره به اینکه جلسات مربوط به حمایت سازمان های مردم نهاد در محل فرمانداری کاشان به طور مرتب برگزار می شود، گفت: سمن های شهرستان کاشان برای رفع مشکلات اجتماعی و فرهنگی شهرستان تاکنون اقدامات خوبی داشته اند که قابل تقدیر است.

قپانی پور یکی از نمونه های بارز استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد را در بحران شیوع با اقدامات خود به خوبی توانستند علاوه بر کمک به مردم در تهیه و پخش ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز 14 سازمان مردم نهاد از ابتدای سال تاکنون در کاشان

صدور مجوز 14 سازمان مردم نهاد از ابتدای سال تاکنون در کاشان