مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 13:552021-11-16اقتصادي

پرداخت 33 میلیارد ریال کمک هزینه درمانی به بیماران نیازمند خوزستانی


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از پرداخت 33 میلیارد ریال کمک هزینه درمانی به بیماران نیازمند خوزستانی از ابتدای سال تا کنون خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از پرداخت 33 میلیارد ریال کمک هزینه درمانی به بیماران نیازمند خوزستانی از ابتدای سال تا کنون خبر داد.

دکتر علی خدادادی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون 33 میلیارد ریال کمک های بلاعوض درمانی در اختیار بیماران نیازمند خوزستانی قرار داده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: این کمک های بلاعوض به صورت پرداخت های مالی به 2 هزار و 849 نفر و بر حسب هزینه کردهای درمانی در زمینه های کمک هزینه تامین دارو، هزینه بستری، تهیه پروتز و ارتز پرداخت شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان با اشاره به اینکه کمک هزینه های درمانی از محل بودجه جمعیت هلال احمر تامین و پرداخت شده است، گفت: متاسفانه با این حجم از افزایش قیمت ها و فشار بالای اقتصادی روی خانواده های کم بضاعت و همچنین افزوده شدن تأثیرات منفی اقتصادی شیوع ویروس کرونا در کشور، تعداد بسیاری از افرادی که در دهک های پایین درآمدی و توانمندی مالی قرار دارند را دچار مشکلات عدیده کرده است تا جایی که بعضاً از پس تامین هزینه های درمانی خود بر نمی آیند و یا امکان ادامه روند درمان را ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 33 میلیارد ریال کمک هزینه درمانی به بیماران نیازمند خوزستانی

پرداخت 33 میلیارد ریال کمک هزینه درمانی به بیماران نیازمند خوزستانی