مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 14:102021-11-16سياسي

اجرای بیش از 1662 ویژه برنامه به مناسبت هفته بسیج در استان مرکزی


معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله گفت: بیش از یک هزار و 662 برنامه به مناسبت هفته بسیج در شهرستانهای مختلف استان مرکزی اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر هفته اخیر مبنی بر این بود که بسیج کلید طلایی حل مشکلات کشور است، بسیج گره های زیادی را باز کرده و حضور آن تأثیر گذار بوده و در آینده به آن نیاز داریم.

وی ادامه داد: شعار هفته بسیج امسال بسیج پاره تن مردم است که سوم آذر با عنوان بسیج، استقلال و آزادی، چهارم آذر با عنوان بسیج، سبک زندگی و پنجم آذر با عنوان بسیج، معنویت و اخلاق در هفته گرامیداشت بسیج نامگذاری شده است.

گودرزی تاکید کرد: در دهه های گذشته کار بسیج جهادی و بدون توقع اجر و مزد بوده و هست، بسیج نقش های متفاوتی دارد و در عرصه های زیادی نیز نقش داشته است.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله عنوان کرد: عرصه سازندگی و محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی، فرهنگی و اجتماعی، علم و فناوری، دفاعی و امنیتی، آموزش و توانمندسازی، راه اندازی صندوق های قرض الحسنه با سرمایه مردمی، جهاد روشنایی و… از جمله عرصه های فعالیت بسیج بوده است.

وی بیان کرد: تحقق انتظارات و دغدغه های مقام معظم رهبری رویکرد مهم بسیج در فعالیت ها است و فعالیت در حوزه های امنیتی، نظامی، فراگیر و عمومی شدن بسیج و توسعه آن به همه مردم، توسعه بسیج به تمام سرزمین و جغرافیای کشور، مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بیش از 1662 ویژه برنامه به مناسبت هفته بسیج در استان مرکزی

اجرای بیش از 1662 ویژه برنامه به مناسبت هفته بسیج در استان مرکزی