مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 14:152021-11-16سياسي

شهرستان صنعتی و اقتصادی سیرجان فاقد کتابخانه مرکزی است!


رییس کتابخانه های شهرستان سیرجان از نبود کتابخانه مرکز در شهرستان سیرجان انتقاد کرد و گفت: این شهرستان با این همه پیشرفت های فرهنگی به لحاظ یک شهر اقتصادی، -  حسن بلوردی رییس کتابخانه های شهرستان سیرجان در گفت وگو با خبرنگار فارس در سیرجان با تبریک بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: امسال را با شعار جای خالی را با کتاب خوب پرکنیم ، آغاز و با توفیق الهی با اجرای برنامه های مناسب، در راستای ترویج فرهنگ کتاب خوانی پیش خواهیم رفت.

وی از نبود کتابخانه مرکز در شهرستان سیرجان انتقاد کرد و گفت: این شهرستان با این همه پیشرفت های فرهنگی به لحاظ یک شهر اقتصادی و صنعتی و معدنی هنوز فاقد کتابخانه است که هرساله در هفته کتاب خوانی وعده و وعید ساخت آن داده می شود، اما بازهم به فراموشی سپرده شده و هیچ اقدامی در این زمینه نمی شود، که ضرورت دارد مسؤولان شهرستان در این امر مهم اقدام کنند.

 بلوردی از وجود 15 کتابخانه در سیرجان خبرداد و عنوان کرد: در این کتابخانه ها بالغ بر 180 هزار عنوان کتاب موجود است که 23 کتابدار نیز در این بخش مشغول به کار هستند.

وی از فعالیت کتابخانه ها در ایام کرونا هم خبر داد و گفت: همچنین با شیوع ویروس منحوس کرونا، فعالیت های کتابخانه به صورت مجازی در شبکه های اجتماعی ادامه یافت و نشست های کتاب خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان صنعتی و اقتصادی سیرجان فاقد کتابخانه مرکزی است!

شهرستان صنعتی و اقتصادی سیرجان فاقد کتابخانه مرکزی است!