مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 14:252021-11-16سياسي

بسیج یادگار ماندگار حضرت امام (ره) است/ اجرای 9000 ویژه برنامه


فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه بسیج عظیم ترین و ماندگارترین یادگار حضرت امام راحل به شمار می رود، گفت: بسیح می تواند تهدیدها را به فرصت تبدیل کند.

- ، سردار سیاوش مسلمی عصر سه شنبه در نشست با خبرنگاران به مناسبت هفته بسیج با گرامیداشت درپیش بودن هفته بسیج اظهار داشت: بسیج عظیم ترین و ماندگارترین یادگار حضرت امام راحل به شمار می رود و از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون در عرصه های مختلف حضور داشته است.

وی با بیان اینکه تهدیدات با توجه به ظرفیت موجود در بسیج به فرصت تبدیل شده است، گفت: در حوزه های مختلف اجتماعی، امنیتی، مسائل و بلایای طبیعی شاهد حضور و نقش آفرینی بسیج برای فرصت آفرینی بودیم.

وی با عنوان اینکه حضرت امام راحل همه افراد را تحت تفکر بسیجی برای انقلاب اسلامی گردهم آورده است، گفت: بسیج ثمره آینده نگری حضرت امام راحل است و می تواند تهدیدات دشمن را که هر روز با شیوه وابزار مختلف علیه انقلاب کار می کند، خنثی کند.

سردار مسلمی حضور مردم و تبعیت از رهبری ولایت فقیه را از جمله ویژگی های برجسته ملت ایران برشمرد و با اشاره به جنگ شناختی علیه کشور ادامه داد: وقتی در حوزه ادراکات مهندسی صورت گیرد و هنجار تبدیل به ناهنجار شود، به سختی می توان آن را تغییر و تشخیص داد و داعش نوع و موجی از جنگ شناختی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج یادگار ماندگار حضرت امام (ره) است/ اجرای 9000 ویژه برنامه

بسیج یادگار ماندگار حضرت امام (ره) است/ اجرای 9000 ویژه برنامه