مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 14:252021-11-16ورزشي

محله محوری ساحت بیرونی و نقش آفرین بسیج و سپاه است


معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم با بیان اینکه موضوع محله محوری باید جدی گرفته شود، گفت: زیرا ساحت بیرونی و نقش آفرین بسیج و سپاه محله محوری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبر دو پایه مسئولیت پذیری و بصیرت بنا نهاده شده، اظهار کرد: بسیجی بودن، فرهنگی متعالی و همه جایی است و هر چه احساس تکلیف و مسئولیت بالاتر باشد بسیجی بودن باکیفیت تر است.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) ادامه داد: اگر جایی دیدیم نظام و مردم در نظام اسلامی دچار آسیب شده و نیاز به حمایت دارند، احساس تکلیف و سپس عمل کردیم بسیجی هستیم و می توانیم دنیا و آخرتمان را بیمه کنیم.

وی با اشاره به اینکه به بهانه محله محوری اگر کنار هم جمع شویم و ظرفیت های هم را درگیر کنیم می توانیم مشکلات مردم را رفع کنیم، گفت: موضوع محله محوری باید جدی گرفته شود، چراکه ساحت بیرونی و نقش آفرین بسیج و سپاه محله محوری است.

کبیری پور ضمن تقدیر از سازمان فرهنگی هنری ورزشی و مدیران مناطق برای مشارکت جدی در طرح محله محوری خاطرنشان کرد: امیدواریم همچون گذشته مجموعه شهرداری به کمک مدیران محله ها آمده و این عزیزان بسیجی را که بدون حقوق خدمت می کنند را حمایت کنند تا گره ای از مشکلات مردم باز شده و باری از دوششان برداشته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محله محوری ساحت بیرونی و نقش آفرین بسیج و سپاه است

محله محوری ساحت بیرونی و نقش آفرین بسیج و سپاه است