مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 14:452021-11-16حوادث

کشف 19 کیلو تریاک در عملیات مشترک/ قاچاقچیان در قم زمینگیر شدند


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از انهدام باند 3 نفره قاچاقچی مواد مخدر و کشف بیش از 19 کیلو تریاک با همکاری پلیس مواد مخدر قم خبر داد و گفت: - متهمان اعضای یک خانواده بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند اظهار کرد: چندی پیش اخباری مبنی بر فعالیت مشکوک اعضای یک باند خانوادگی به این پلیس ارائه و بدین ترتیب اکیپی از مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: عوامل این معاونت طی اقدامات اطلاعاتی به دست آوردند اعضای این باند در پوشش مسافرت خانوادگی به استان های مرزی کشور مراجعه و ضمن تهیه مواد مخدر در حال بازگشت به شهر تهران هستند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه تیمی از مأموران این پلیس پس از هماهنگی های قضایی به استان قم اعزام شد، گفت: با همکاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قم خودرو متهمان در محورهای مواصلاتی به استان قم شناسایی و در یک عملیات پلیسی خودرو متوقف و هر سه عضو این باند دستگیر شدند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران اظهار کرد: در بررسی از خودروی متهمان 19 کیلو و 750 گرم تریاک کشف و متهمان به جرم ارتکابی در همان تحقیقات اولیه معترف شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 19 کیلو تریاک در عملیات مشترک/ قاچاقچیان در قم زمینگیر شدند

کشف 19 کیلو تریاک در عملیات مشترک/ قاچاقچیان در قم زمینگیر شدند