مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 15:052021-11-16بين الملل

«دیوانه بازی» رییس سابق پنتاگون برای مهار دیوانه بازی های ترامپ


خبرنگار یک شبکه آمریکایی در کتاب جدید خود توضیح داده که چطور آخرین وزیر دفاع دوران ترامپ با تأکید بر توانمندی دفاعی ایران، رییس جمهور جنجالی این کشور را از اقدام علیه جمهوری اسلامی منصرف کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری، گزیده ای از کتاب جاناتان کارل خبرنگار شبکه ای بی سی نیوز تحت عنوان خیانت:اقدام نهایی نمایش ترامپ که نسخه ای از آن در اختیار وبگاه بیزنس اینسایدر قرار گرفته نشان می دهد که چطور کریستوفر میلر وزیر دفاع موقت دولت دونالد ترامپ رییس جمهور سابق ایالات متحده تلاش داشته که بر یکی از تصمیمات ضدایرانی ترامپ تأثیر بگذارد.

طبق این گزارش، در کتاب جاناتان کارل نوشته شده است میلر که پس از اخراج مارک اسپر وزیر دفاع آمریکا بعنوان سرپرست به بهانه افزایش میزان ذخایر اورانیوم غنی شده ایران قصد داشت اقدامی علیه جمهوری اسلامی تعبیه کند.

طبق آن چه در کتاب جدید آمده است در بخشی از این جلسه، ترامپ رو به میلر می کند و از او می پرسد که آیا می توان برنامه هسته ای ایران را با حمله از بین برد؟ میلر نیز خود را به دیوانگی می زند و پاسخ می دهد: بله آقای رییس جمهور، ما کاملاً می توانیم این کار را انجام دهیم .

میلر در ادامه به جزییات طرحی پرداخت که شامل بیش از 100 هواپیمای سرنشین دار نیروی هوایی و هواپیمای تفنگداران دریایی می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دیوانه بازی» رییس سابق پنتاگون برای مهار دیوانه بازی های ترامپ

«دیوانه بازی» رییس سابق پنتاگون برای مهار دیوانه بازی های ترامپ