مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 15:152021-11-16فناوري

سرمایه گذاری همراه اول در سرویس های دیجیتال


قائم مقام مدیرعامل همراه اول سرمایه گذاری های این اپراتور در سرویس ها و پلتفرم های دیجیتال را نشان از عزم جدی اپراتور برای تحول دیجیتال دانست.

- اخبار شرکت ها؛ به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، آیین اختتامیه جشنواره بازی های واقعیت مجازی و افزوده (VR-AR) که توسط بنیاد ملی بازی های رایانه ای با مشارکت همراه اول برنامه ریزی شده بود، امروز سه شنبه 25 آبان ماه 1400، در مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد.

در این مراسم که سید صادق پژمان مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای، حمید بهروزی قائم مقام مدیرعامل همراه اول، سیاوش بیات سرمدی معاون فناوری اطلاعات همراه اول، مدیرانی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بازی سازان جوان ایرانی حضور داشتند، بازی های برتر به نمایش گذاشته شد.

*همراه اول دارای چهار حوزه اثرگذار در زمینه بازی های ویدئویی و دیجیتال  حمید بهروزی، قائم مقام مدیرعامل همراه اول در این مراسم با بیان اینکه همراه اول خود را پیشرو در زمینه توسعه این صنعت در کشور می داند، اظهار کرد: همراه اول در حوزه دیجیتال چه از لحاظ زیرساختی و چه پلتفرمی که نیاز این صنعت است، پیشرو است.

وی ادامه داد: در مجموعه همراه اول چهار حوزه اثرگذار در زمینه بازی های ویدئویی و دیجیتال داریم؛ اول شرکت ایبیکام است که وظیفه توسعه پلت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری همراه اول در سرویس های دیجیتال

سرمایه گذاری همراه اول در سرویس های دیجیتال