مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 15:352021-11-16اقتصادي

توزیع بیش از 3 هزار دستگاه لپ تاپ و تبلت بین دانش آموزان نیازمند ایلامی


مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: از سال گذشته تاکنون بیش از 3 هزار دستگاه لپ تاپ و تبلت بین دانش آموزان نیازمند مورد حمایت کمیته امداد توزیع شده است.

- طاهری شامگاه امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: 109 دستگاه آنها لپ تاپ و 80 دستگاه آنها تبلت است با همکاری کمیته امداد و موسسه خیریه عترت بوتراب تهیه و بین نیازمندان ایلامی توزیع شد.

وی با عنوان اینکه از سال گذشته تاکنون بیش از 3 هزار دستگاه لپ تاپ و تبلت بین دانش آموزان نیازمند مورد حمایت کمیته امداد توزیع شده است افزود: ارزش این اقلام بیش از 115 میلیارد ریال بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام تصریح کرد: اهدای لوازم تحصیلی هوشمند بین مددجویان استان در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استان و در قالب کمیته محرومیت زدایی کنگره ی سه هزار شهید استان صورت می گیرد.

طاهری با عنوان اینکه هم اکنون بیش از 10 هزار دانش آموز و دانشجو از خدمات متنوع کمیته امداد استان برخوردار هستند تصریح کرد: از این تعداد، 943 دانش آموز و دانشجو از حمایت های موسسه عترت بوتراب برخوردار هستند و سالیانه خدمات متنوع مالی، فرهنگی و تحصیلی از این موسسه دریافت می کنند.

انتهای پیام/ 970877


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 3 هزار دستگاه لپ تاپ و تبلت بین دانش آموزان نیازمند ایلامی

توزیع بیش از 3 هزار دستگاه لپ تاپ و تبلت بین دانش آموزان نیازمند ایلامی