مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 15:452021-11-16سياسي

لزوم اصلاح و تقویت ساختارهای فرهنگ/نهضت تبلیغ بانوان تشکیل شود


معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه نظام هماهنگ اجرا در حوزه فرهنگ وجود ندارد، گفت: ساختارها در این حوزه باید اصلاح و تقویت شود.

- ، حجت الاسلام رضا عزت زمانی بعدازظهر سه شنبه در نشست خبری که در سالن جلسات تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی برگزار شد، اظهارکرد: معتقدیم مسئولیت در کشور و دارایی های کشور برای مردم و بدست مردم است.

وی با بیان اینکه اگر قرار باشد پیشرفت و تحولی اتفاق بیفتد به دست مردم است، عنوان کرد: معتقدیم تبلیغ که عرصه تبیین اسلام ناب برای سطوح مختلف است باید توسط خود مردم باشد.

وی با بیان اینکه ما هنرمان برداشتن موانع و ایجاد ظرفیت های مناسب برای نقش آفرینی مردم است، گفت: اثری که مجاهدت های مردم در میدان فرهنگ دارد اگر توسط دستگاه ها خوب شناخته و معرفی شود می تواند جامعه را به حرکت در آورد.

وی با بیان اینکه دارایی های فرهنگی انقلاب به دست مردم است، عنوان کرد: هر جایی هنر و فرهنگ به دست مردم بوده سالم و صالح باقی مانده است.

انحرافات به دلیل دخالت های بی مبنای دولت ها در عرصه فرهنگ وی با بیان اینکه نقش مردم در مراسم های مذهبی و انقلابی هزاران برابر بیشتر از آنچه است که دولت ها انجام می دهند، گفت: اساساً انحرافات کج روی هاو نرسیدن به اهداف به دلیل دخالت های نابجای و بی مبنای دولت ها در عرصه های ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اصلاح و تقویت ساختارهای فرهنگ/نهضت تبلیغ بانوان تشکیل شود

لزوم اصلاح و تقویت ساختارهای فرهنگ/نهضت تبلیغ بانوان تشکیل شود