مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 16:002021-11-16سياسي

ورود دادستانی در خصوص تغییر کاربری نخستین کارخانه چای کشور


دادستان لاهیجان با اشاره به تشکیل پرونده قضایی در خصوص این کارخانه چایسازی فجر گفت: برگزار نکردن مزایده برای فروش کارخانه، واریز وجه حاصل از فروش به حساب های شخصی اعضای وقت تعاونی چایکاران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لاهیجان، حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی رییس کل دادگستری گیلان امروز در سفر به لاهیجان از کارخانه چایسازی فجر که تخریب و تغییر کاربری داده شد و همچنین مشکل فاضلاب در روستای نخجیرکلایه بازدید کرد.

دادستان لاهیجان در حاشیه بازدید مسؤولان دستگاه قضا از کارخانه چایسازی فجر اظهار کرد: در سال 82 براساس مصوبه هیات وزیران قرار شد کارخانه فجر که یک کارخانه دولتی بود به بخش خصوصی واگذار شود که در سال 83 این کارخانه به تعاونی چایکاران واگذار شد که یکی از شروط این واگذاری تغییرندادن کاربری این کارخانه بوده است.

  ابراهیم انصاری با بیان اینکه در سال 86 کارخانه به قیمت دو میلیارد و 200 میلیون تومان فروخته شد، افزود: در سال 92 کارخانه علی رغم شرایط واگذاری از دولت به بخش خصوصی، تخریب و تغییر کاربری داده شد.

وی با اشاره به تشکیل پرونده قضایی در خصوص این کارخانه بیان کرد: برگزار نکردن مزایده برای فروش کارخانه، واریز وجه حاصل از فروش به حساب های شخصی اعضای وقت تعاونی چایکاران، تخریب و تغییر کاربری از جمله تخلفات این پرون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود دادستانی در خصوص تغییر کاربری نخستین کارخانه چای کشور

ورود دادستانی در خصوص تغییر کاربری نخستین کارخانه چای کشور