مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 17:252021-11-16سياسي

اگر جامعه دچار جهل شد راه نجات جامعه کتابخوانی است


اگر جامعه دچار جهل شد راه نجات جامعه کتابخوانی است - باشد نهادهای فرهنگی هم نسبت به به این مهم باید توجه کنند و باید زمینه ارتقاء میزان مطالعه مردم را فراهم کنند.

وی افزود: لازم هست در جمع شما خوبان از تلاشهای جناب آقای آبرود که در این سالهادر شهر قلعه رییسی زحمت کشیدند تقدیر و تشکر کنم و برای ایشان در سنگر تعلیم و تربیت آرزوی توفیق و موفقیت دارند و از تلاشها و زحمات خانم رسایی که در این سال ها در عرصه فعال نگه داشتن کتابخانه با اجرای برنامه های فرهنگی و و توجه به مسائل تربیتی حقیقتاً از دیگر نهادهای آموزشی و تربیتی به عنوان یک خانم و مدیر موفق زحمت کشیدند حق شناسی می کنم.

صلواتی در حاشیه بازدید از نمایشگاه آثار زیبایی و هنری گفت: از این نمایشگاهی که امروز افتتاح می شود و سرکار خانم شهیدی آثار بسیار زیبایی هنری را خلق نمودند و یک چنین ظرفیتی از جوانان بخش چاروسا را به نمایش گذاشتند تقدیر و تشکر می کنم و از مدیر ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه که مشوق ایشان بودند و همکاری و همراهی نمودند و امروز مسئولان بخش را برای تجلیل از ایشان و شناختن ظرفیت های و فعالیت های ایشان جمع نمودند.

خطیب جمعه قلعه رییسی یادآور شد: درس بزرگ را به مدیران و مسئولان سهل انگار و بی توجه به بخش دادند تقدیر و تشکر می کنم و از مسئولان بخش گلایه مندم که چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر جامعه دچار جهل شد راه نجات جامعه کتابخوانی است

اگر جامعه دچار جهل شد راه نجات جامعه کتابخوانی است