مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 17:502021-11-16فرهنگي

شرکت 14روستای اسلام آباد غرب در جشنواره ملی روستاهای دوستدار کتاب


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام آبادغرب از شرکت 14روستای اسلام آباد غرب در جشنواره ملی روستاهای دوستدار کتاب خبر داد.

- ، خسرو تمری بعد از ظهر امروز در مراسم تجلیل از دهیاران دوستدار کتاب اسلام آبادغرب، اظهار کرد: در سال 1398 اولین دوره جشنواره روستاهای دوستدار کتاب در شهرستان اسلام آبادغرب برگزار شد که از 15 روستای شرکت کننده استان کرمانشاه در این جشنواره 14 روستا متعلق به شهرستان اسلام آبادغرب بودند.

وی افزود: دهیاران روستاهای شهرستان اسلام آبادغرب تلاش بسیار زیادی برای ترویج فرهنگ کتابخوانی در سطح روستاها انجام دادند که این اقدامات نتایج ثمربخشی را به دنبال داشته است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب تصریح کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب تصمیم دارد هر سال جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب اسلام آبادغرب را برگزار کرده و یک روستا را به عنوان روستای برگزیده کتاب معرفی کند حتی اگر این جشنواره دیگر به صورت ملی اجرا نشود.

تمری گفت: باید به موضوع ترویج فرهنگ کتابخوانی به عنوان یک مسئولیت شهروندی و یک دغدغه نگاه کرد و با تلاش برای معرفی شدن شهرستان اسلام آباد غرب به عنوان پایتخت کتاب ایران اذهان مثبت و اشخاص روشنفکر را به سمت شهرستان اسلام آبادغرب سوق داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت 14روستای اسلام آباد غرب در جشنواره ملی روستاهای دوستدار کتاب

شرکت 14روستای اسلام آباد غرب در جشنواره ملی روستاهای دوستدار کتاب