مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 17:502021-11-16حوادث

برقراری آب آشامیدنی شهر منجیل تا صبح فردا


قائم مقام آبفای گیلان، با اشاره به قطعی آب شهر منجیل، گفت: تا سه ساعت آینده اتصال خط برقرار خواهد شد، اما رسیدن آب به شهر و پُر شدن شبکه تا صبح طول می کشد و چاره دیگری نداریم.

- آب آشامیدنی بیش از 15 هزار شهروند در منجیل از روز گذشته قطع شده و ماموران شرکت آب و فاضلاب استان گیلان در تلاشند تا آب آشامیدانی شهر منجیل را به شبکه بازگردانند.

علت قطع آب آشامیدنی شهر منجیل شکستگی لوله و نشت آب بوده که به دنبال برخورد بیل مکانیکی یکی از پیمانکاران با لوله اصلی انتقال آب شهر منجیل رخ داده است.

هادی نیزه باز، قائم مقام شرکت آب و فاضلاب گیلان در گفت وگوی ویژه خبری شبکه باران، با اشاره به مشکل قطعی آب آشامیدنی شهر منجیل در 48 ساعت گذشته، اظهار کرد: از مردم به خاطر اتفاق پیش آمده عذرخواهی می کنیم.

وی با بیان اینکه هم اکنون در تلاش برای اجرای رفع نشتی هستیم، افزود: یکی از خطوط اصلی انتفال آب شهر منجیل دچار شکستگی شده است؛ البته روز گذشته اتصال خط را برقرار کردیم، اما به خاطر کیفیت ضعیف در جوش پس از چند ساعت مججدا نشتی شروع و لوله جدا شد.

قائم مقام آبفای گیلان، با اشاره به تلاش مجدد ماموران این شرکت از صبح امروز برای برقراری اتصال، خاطرنشان کرد: همکاران ما همچنان در تلاش هستند و تا سه ساعت آینده اتصال خط برقرار خواهد شد، اما رسیدن آب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برقراری آب آشامیدنی شهر منجیل تا صبح فردا

برقراری آب آشامیدنی شهر منجیل تا صبح فردا