مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 18:302021-11-16ورزشي

دومین یادواره شهدای ورزشکار لرستان برگزار می شود


مسئول بسیج ورزشکاران لرستان از برگزاری دومین یادواره بزرگ شهدای ورزشکار استان یکم آذرماه امسال در خرم آباد خبر داد.

- سعید داوودی، امروز، 25 آبان ماه در نشست خبری یادواره شهدای ورزشکار لرستان که در اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، اظهار کرد: دومین یادواره شهدای ورزشکار لرستان صبح روز دوشنبه، یکم آذرماه سال جاری در سالن ورزشی شهید چاغروند ورزشگاه تختی خرم آباد برگزار می شود.

وی از تشکیل چهار کمیته ذیل یادواره شهدای ورزشکار لرستان خبر داد و ادامه داد: با همکاری و تلاش اداره کل ورزش و جوانان لرستان 236 شهید ورزشکار شناسایی شدند که این شهدای ورزشکار از شهدای بسیج، ارتش، سپاه و ناجا هستند.

مسئول بسیج ورزشکاران لرستان با اشاره به اینکه تعریف ما از شهید ورزشکار شهیدی است که دارای مقام ورزشی بوده یا اداره ورزش آن را تأیید کند که در این راستا بانک اطلاعات شهدای ورزشکار لرستان بروزرسانی می شود، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و احصای شهدای ورزشکار را از اهداف برگزای این یادواره ذکر کرد و افزود: شهدا الگوهای جوانان هستند کمااینکه تمام سالن های ورزشی سپاه در اختیار خانواده های شهداست.

داوودی گفت: در راستای محتواسازی زندگی نامه و وصایای شهدای ورزشکار لرستان کتاب مردان آسمانی زندگی نامه شهدای ورزشکار لرستان و دو کتاب در خصوص شهید انو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین یادواره شهدای ورزشکار لرستان برگزار می شود

دومین یادواره شهدای ورزشکار لرستان برگزار می شود