مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 18:552021-11-16ورزشي

شناسایی 236 شهید ورزشکار در لرستان


مدیرکل ورزش و جوانان لرستان از شناسایی 236 شهید ورزشکار در استان خبر داد.

- حشمت امان الهی در نشست یادواره شهدای ورزشکار لرستان، اظهار کرد: با پیگیری های صورت گرفته 236 شهید ورزشکار در استان شناسایی شده است و با توجه به پیگیری های بسیج احتمال افزایش این آمار وجود دارد.

وی از برگزاری دومین یادواره بزرگ شهدای ورزشکار لرستان در هفته بسیج خبر داد و با اشاره به اینکه به فرموده مقام معظم رهبری زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، افزود: شهدای ورزشکار شهدایی هستند که مدال شان پلاک آنها شد.

مهمترین راه مقایله با تهاجم فرهنگی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است امان الهی با اشاره به اینکه رزمندگان در زمان جنگ تحمیلی با وجود کمبودهای خاصی که وجود داشت جنگ را مدیریت کرده و در مقابل دولت های غربی و استکبار جهانی مقاومت کردند، بیان کرد: یکی از رسالت های کنونی ما ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان است، چراکه مهمترین راه مقایله با تهاجم فرهنگی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ ورزش پهلوانی به اهدای دو مدال قهرمانان ورزشی به شهدا اشاره کرد و گفت: از سال گذشته استارت برگزاری یادواره شهدا زده شد که تمام برنامه های ورزشی استان به نام شهدا و در راستای برگزاری کنگره شهدای لرستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 236 شهید ورزشکار در لرستان

شناسایی 236 شهید ورزشکار در لرستان