مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 19:152021-11-16سياسي

‍ اعلام راه یافتگان به نمایشگاه هنرواره ملی «ایران دل»


اسامی راه یافتگان به نمایشگاه نخستین هنرواره خوشنویسی «ایران دل» اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی شاعر بلند آوازه ایرانی با مضمون وطن دوستی و در ستایش ایران، به همت حوزه هنری استان اردبیل و با مشارکت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، سازمان فرهنگی شهرداری اردبیل و معاونت فرهنگی و هنری سپاه استان، از اسفندماه 1399 شروع به کار کرد.

وی تصریح کرد: پس از انتشار فراخوان و اعلام موضوعات مرتبط با مضمون شعر و با نگاه ویژه به حفظ جایگاه و شأن میهن دوستی در شرایط خطیر امروز و همدلی ایرانیان در طول تاریخ، هنرمندان با استقبال ارزنده 339 اثر شامل 182 اثر در بخش نستعلیق و 157 اثر در بخش شکسته نسعلیق به دبیرخانه ارسال کردند.

رییس حوزه هنری استان اردبیل ادامه داد: بیشترین آثار به ترتیب از استان های آذربایجان شرقی، اردبیل و تهران به دبیرخانه این هنرواره ارسال شده بود.

وی به اسامی راه یافتگان به نمایشگاه هنرواره ایران دل اشاره کرد و گفت: سیدپیمان سادات نژاد، جابر امیدی و علی جعفری از ایلام، جعفر بصیری، عباس ناصر، مصطفی رنجبران، یوسف کله جاهی، امیر دانش مراغی، داود رسولی فر، کاظم کاظمی، محمدحسین نژاد اصل، مهران رحیمی و لیلا ذاکری از آذربایجان شرقی، احمد عرب، حمیدرضا خداکرمی و محمد اندرز از بوشهر، ایوب خانیان، حم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

‍ اعلام راه یافتگان به نمایشگاه هنرواره ملی «ایران دل»

‍ اعلام راه یافتگان به نمایشگاه هنرواره ملی «ایران دل»