مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 19:502021-11-16حوادث

کلاهبرداری با استفاده از لینک جعلی ثبت ثنا


رییس پلیس فتا لرستان از شناسایی و دستگیری سارق اینترنتی که با استفاده از ارسال پیامک ثبت ثنا و لینک جعلی ورود به سامانه قوه قضایی موفق به کلاهبرداری از شهروندان شده بود، - خبر داد.

سرهنگ آرش ابراهیمی گفت: با وصول پرونده های تعدادی از شهروندان و دریافت پرونده های نیابتی از سایر استان ها مبنی بر اینکه از حساب بانکی شهروندان به صورت غیرمجاز از طریق اینترنت برداشت های غیرمجازی صورت گرفته است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: با بررسی تحقیقات میدانی و اظهارات شکات توسط کارشناسان فنی پلیس فتا مشخص شد برداشت های غیرمجاز از طریق اینترنت و با ورد به لینک جعلی سامانه قوه قضایی صورت گرفته است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با اقدامات پلیسی صورت گرفته متهم شناسایی که پس از هماهنگی با مرجع قضایی دستگیر و به پلیس فتا انتقال داده شد.

ابراهیمی بیان کرد: زمانی که متهم در برابر ادله و مستندات مکشوفه قرار گرفت ضمن اقرار به بزه انتسابی و بیان اینکه با استفاده از یک پیامک تهدیدآمیز از طرف قوه قضاییه برای قربانیان آنها را مجاب به وارد شدن به لینک جعلی می کرده است که با پرداخت 2000 هزار تومان موفق به دریافت ابلاغیه قضایی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری با استفاده از لینک جعلی ثبت ثنا

کلاهبرداری با استفاده از لینک جعلی ثبت ثنا