مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 23:052021-11-16بين الملل

بررسی طرح عمار حکیم در منزل نوری المالکی


جریان حکمت عراق اعلام کرد که طرح سید عمار حکیم برای شکستن بن بست سیاسی این کشور قرار است به زودی در جلسه چارچوب هماهنگی احزاب شیعی در منزل نوری المالکی نخست وزیر اسبق عراق به بحث و بررسی گذاشته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، جریان حکمت عراق به ریاست سید عمار حکیم امروز سه شنبه از برگزاری نشست چارچوب هماهنگی احزاب شیعی عراق طی دو روز آینده در منزل نوری المالکی رییس ائتلاف دولت قانون (یکی از جریان های چارچوب هماهنگی) خبر داد.

برخی رسانه های عراقی به نقل از رحیم العبودی یکی از سران جریان حکمت اعلام کردند که حکیم، طرح مکتوب حل و فصل سیاسی را به چارچوب هماهنگی احزاب شیعی عراق داده است؛ طرحی که قرار است به زودی در منزل رییس ائتلاف دولت قانون برای برون رفت از انسداد سیاسی عراق به بحث و تبادل نظر گذاشته شود.

سید عمار حکیم، پیش تر در همایش صلح و امنیت در خاورمیانه که در دانشگاه آمریکایی شهر دهوک برگزار شد، با اشاره به اعتراضات پس از انتخابات پارلمانی عراق، نخستین راهکار برای رسیدن به تفاهم را ایجاد صورت بندی تفاهم و همکاری برای خروج از بن بست سیاسی با هدف تشکیل دولتی قدرتمند، مقتدر و باثبات دانست که بتواند به مسئولیت های خود به صورت درست عمل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی طرح عمار حکیم در منزل نوری المالکی

بررسی طرح عمار حکیم در منزل نوری المالکی