مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 02:502021-11-16ورزشي

«خانم معاون» کجاست؟ / امور بانوان دستگاه ها تشریفاتی شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ـ فاطمه امی؛ هرهفته شاهد اخبار سفرهای استانی و بازدیدهای معاونت زنان ریاست جمهوری هستیم که منجر به وعده­ های اختصاص بودجه و انعقاد تفاهم­نامه با نهادهای دیگر است، - خانم معاون کجاست؟ / امور بانوان دستگاه ها تشریفاتی شده است درحالی­ که زنان با مسائل مختلف دست­ و پنجه نرم می­کنند، معاون رییس جمهور در امور زنان در سفرهای استانی خود به دنبال پیدا کردن مشکلات زنان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ـ فاطمه امی؛ هرهفته شاهد اخبار سفرهای استانی و بازدیدهای معاونت زنان ریاست جمهوری هستیم که منجر به وعده­ های اختصاص بودجه و انعقاد تفاهم­نامه با نهادهای دیگر است، مانند سفر ایشان به استان فارس که طی آن سه میلیارد تومان به ورزش بانوان اختصاص داده شد و علاوه برآن ده میلیارد از وزارت نیرو برای یک مجموعه ورزشی و ده میلیارد هم از وزارت نفت برای پارک بانوان در نظر گرفته شد.

به نظر می­رسد معاون امور زنان این دوره از طریق نشان دادن تعامل و قرارگرفتن در کنار مردم، مسائل عمده زنان را شناسایی کند اما مشکلات این حوزه ازافزایش طلاق، کودک همسری و ازدواج­ های ثبت نشده در سیستان و بلوچستان گرفته تا زنان سرپرست خانوار و افزایش خشونت خانگی در پاندمی کرونا، در حال تکثیر وگسترش است و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«خانم معاون» کجاست؟ / امور بانوان دستگاه ها تشریفاتی شده است

«خانم معاون» کجاست؟ / امور بانوان دستگاه ها تشریفاتی شده است