مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 04:002021-11-17دانش

بانوی کارآفرین زاهدانی از موفقیت خود در حوزه تراش سنگ های قیمتی می گوید


افسانه کامیاب کارآفرین موفق در حوزه مشاغل خانگی استان سیستان و بلوچستان با داشتن اراده و انگیزه مناسب توانسته است در حوزه تراش سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی موفق شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان افسانه کامیاب کارآفرین موفق در حوزه مشاغل خانگی استان سیستان و بلوچستان با داشتن اراده و انگیزه مناسب توانسته است در حوزه تراش سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی موفق شود.

این بانوی کارآفرین در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: اولین آموزشگاه تخصصی تراش سنگهای قیمتی و نیمه قیمتی که تنها آموزشگاه آزاد در این رشته در استان بشمار می رود توسط وی راه اندازی شده است.

وی بیان کرد: از سال 1386 دوره های تراش سنگ را نزد بهترین استاد گذرانده ام بلافاصله وارد بازار کار شدم در آن زمان این شغل به صورت حرفه ای در زاهدان وجود نداشت و مردم هیچ شناختی از این حرفه و انواع سنگها نداشتند.

توانستم با راه اندازی شرکتی در پارک علم و فناوری به صورت موزه زنده هم کار تولید انجام دهیم هم فضای نمایشگاهی از نمونه سنگ های مختلف استان و سایر نقاط کشور داشته باشیم که به شناخته شدن این حرفه بسیار کمک کرد.

این فعال حوزه کارآفرینی با اشاره به اینکه بعد از راه اندازی آموزشگاه همکاری خود را با آموزش و پرورش آغاز کردیم با آموزش رشته تراش سنگ های قیمتی در هنرستان دخترانه در حاشیه شهر زاهدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوی کارآفرین زاهدانی از موفقیت خود در حوزه تراش سنگ های قیمتی می گوید

بانوی کارآفرین زاهدانی از موفقیت خود در حوزه تراش سنگ های قیمتی می گوید