مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 04:352021-11-17سياسي

رونمایی از یک جلد کتاب در حوزه وکالت در شیراز


طی مراسمی با حضور جمعی از روزنامه نگاران و وکلا از کتاب مجموعه خاطرات وکیل اثر محمدهادی جعفرپور به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در مرکز اسناد و کتابخانه ملی ایران مرکز فارس رونمایی شد.

- ایسنا/فارس طی مراسمی با حضور جمعی از روزنامه نگاران و وکلا از کتاب مجموعه "خاطرات وکیل" اثر محمدهادی جعفرپور به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در مرکز اسناد و کتابخانه ملی ایران مرکز فارس رونمایی شد.

نویسنده این کتاب شامگاه سه شنبه 25 آبان در این مراسم گفت: مجموعه خاطرات وکیل با سوژه معرفی حرفه وکالت، چالش ها و مشکلات وکلاء در پرونده ها، انتقال مطالب و نکات حقوقی، نقل حوادث، شنیده ها و تجارب ناشی از دو دهه فعالیت در کسوت وکالت است.

محمدهادی جعفرپور هدف از چاپ این کتاب را، آشنایی مخاطبان با دغدغه و روزمرگی های حرفه وکالت و انتقال برخی مفاهیم حقوقی به زبان ساده عنوان کرد.

او ادامه داد: این تجربه تازه حاصل آموزش ها و همراهی محمد مهاجری درکنار برادر جوان و پرتلاش محمد مهدی امیری (گردآورنده) به منصه ظهور رسید و در مسیر انتشار حقوق یار قرار گرفت.

این نویسنده با بیان اینکه این کتاب در قالب 311 صفحه در سه فصل کلی پرونده های کیفری، حقوقی و خانواده جمع آوری و نوشته شده است، ادامه داد: در این کتاب سعی شده یک پرونده بصورت خلاصه از شروع تا انتها در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از یک جلد کتاب در حوزه وکالت در شیراز

رونمایی از یک جلد کتاب در حوزه وکالت در شیراز