مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 04:552021-11-17حوادث

فرورفتن زمین در کرمانشاه خبرساز شد


فرورفتن زمین در خیابان گلسرخ کرمانشاه خبرساز شد تا شهردار منطقه یک کرمانشاه در خصوص حادثه سقوط یک زن به همراه نوزادش توضیحاتی ارائه دهد.

- ، تصاویر فرورفتن زمین و سقوط یک زن به همراه نوزادش در پی این حادثه در خیابان گلسرخ کرمانشاه این روزها در فضای مجازی دست به دست می شود.

فیلم این سقوط که از طریق دوربین های مداربسته ضبط شده به سرعت در فضای مجازی پخش شد.

بیژن مرادی شهردار منطقه یک شهرداری کرمانشاه در خصوص این حادثه اظهار کرد: روز گذشته ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می داد در خیابان گلسرخ کرمانشاه یکی از شهروندان پس از فرو ریختن قسمتی از پیاده رو به درون یک چاه از رده خارج شده سقوط می کند.

وی افزود: این چاه ها مربوط می شود به چاه های دفع فاضلاب خانگی که پیش از ساخت و تأسیس شبکه فاضلاب شهری توسط مالکین احداث شده است.

شهردار منطقه یک شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: در حدود 30-40 سال گذشته که منازل مسکونی این منطقه ساخته شده است برای دفع فاضلاب خانگی چاه های دفع فاضلاب جذبی حفاری می کردند.

مرادی ادامه داد: پس از ایجاد شبکه فاضلاب شهری در این مناطق، چاه های دفع فاضلاب توسط مالکین از رده خارج شدند و باید خود مالک این چاه ها را خاکریزی و پر می کردند که بعدها دچار ریزش دهانه نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرورفتن زمین در کرمانشاه خبرساز شد

فرورفتن زمین در کرمانشاه خبرساز شد