مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 05:152021-11-17سياسي

خادمان مواکب اربعین حسینی در استان سمنان تجلیل می شوند


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان از برگزاری همایش تجلیل از موکب داران اربعین حسینی خبر داد و گفت: این مراسم طی دو مرحله در شرق و غرب استان برگزار خواهد شد.

- ، از برگزاری همایش تجلیل از موکب داران اربعین حسینی استان سمنان همزمان با شامگاه امروز، چهارشنبه 26 آبان خبر داد و بیان کرد: 50 نفر از خادمان موکب های اربعین حسینی و هیئت های مذهبی شهرستان شاهرود در این مراسم تجلیل خواهند شد.

وی با بیان اینکه به دلیل شرایط کرونایی امکان برگزاری مراسم متمرکز تجلیل از موکب داران استان سمنان وجود نداشت در نتیجه یک مراسم مشابه نیز به زودی برای تقدیر از فعالان اربعین 1400 در غرب استان و به میزبانی سمنان برگزار خواهد شد، افزود: هیئات مذهبی، مواکب، اشخاص حقیقی و حقوقی که در برپایی مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین کمک کردند نیز در این مراسم تقدیر خواهند شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه مشارکت مردم و برگزاری کیفی مراسم جاماندگان اربعین حسینی در سال جاری در تخمین هیچ مسئولی نمی گنجید، ابراز کرد: خوشبختانه این مراسم به خوبی در شهرستان های هشت گانه استان سمنان و حتی بسیاری از شهرها و روستاهای استان برگزار شد تا شاهد میزان ارادت مردم استان به دستگاه اهل بیت (ع) باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خادمان مواکب اربعین حسینی در استان سمنان تجلیل می شوند

خادمان مواکب اربعین حسینی در استان سمنان تجلیل می شوند