مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 05:202021-11-17ورزشي

انتقال بی سروصدای عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال به کمیته فوتسال!


احسان اصولی عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال مدتی است که در ساختمان کمیته فوتسال مستقر شده است و در اتاق ریاست این کمیته فعالیت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کمیته فوتسال ایران حدود سه ماه است که بلاتکلیف رها شده و بدون رییس باقی مانده است.

اوایل شهریور امسال بود که مهرداد سراجی رییس وقت کمیته فوتسال از سمت خود استعفا کرد و تیم ملی هم در شرایطی به جام جهانی اعزام شد که این کمیته رییس نداشت.

فدراسیون فوتبال ایران در این مدت تصمیم خاصی برای کمیته فوتسال نگرفته ولی مذاکراتی با چند گزینه از جمله میرشاد ماجدی و محمدرضا کافی انجام داده است.

از سوی دیگر بعضی از خبرها حاکی بود سراجی از استعفایی که به خاطر اختلاف با شهاب الدین عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال پشیمان شده و قصد دارد دوباره در کمیته فوتسال فعالیت کند.

این در حالی است که اتاق رییس کمیته فوتسال در روزهای گذشته با حضور یکی از اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال پر شده است و صندلی این کمیته خالی نمانده! احسان اصولی که علاوه بر عضویت در هیات رییسه، سرپرست کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال هم هست، محل خود را از فدراسیون به کمیته فوتسال منتقل کرده است و در اتاق رییس سابق کمیته فوتسال فعالیت می کند! اصولی یکی از رقبای سراجی برای ریاست کمیته فوتسال در ابتدای کار این هیات رییسه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال بی سروصدای عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال به کمیته فوتسال!

انتقال بی سروصدای عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال به کمیته فوتسال!