مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 05:302021-11-17اقتصادي

تعداد زنان خانه دار بیمه شده در خراسان جنوبی 18 درصد افزایش یافت


مدیرعامل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی گفت: تعداد زنان خانه دار و سرپرست خانوار بیمه شده در خراسان جنوبی با 18 درصد افزایش به هزار و 628 نفر رسید.

- اظهار کرد: آمار بیمه زنان خانه دار و سرپرست خانوار در خراسان جنوبی تا پایان سال 1399 به تعداد هزار و 383 نفر بوده است.

مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه این آمار تا پایان نیمه اول سال 1400 به هزار و 628 نفر افزایش یافته است، بیان کرد: مقایسه این آمار نشان از افزایش 18 درصدی بیمه زنان خانه دار و سرپرست خانوار دارد.

محمدی ادامه داد: بیمه زنان خانه دار فرصتی استثنایی برای بانوان محترم است که بتوانند قدمی در راستای تأمین امنیت اقتصادی و اجتماعی برای دوران سالمندی بردارند.

وی افزود: همه زنان خانه دار فاقد پوشش های بیمه ای، دختران مجرد می توانند به عنوان بیمه شده اصلی از انواع خدمات و تعهدات درمان و مستمری، از کار افتادگی و فوت بهره بگیرند و علاقمندان می توانند یکی از انواع نرخ بیمه 12 درصد، 14 درصد و 18 درصد را انتخاب و بر اساس دستمزد تعریف شده هر کدام نسبت به انعقاد قرار داد اقدام کنند.

مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی گفت: افرادی که متقاضی استفاده از خدمات درمانی باشند باید علاوه بر حق بیمه مذکور سرانه درمان مربوطه را بر اساس نرخ مصوب سال 1400 پرداخت کنند محمدی یادآور شد: در صور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد زنان خانه دار بیمه شده در خراسان جنوبی 18 درصد افزایش یافت

تعداد زنان خانه دار بیمه شده در خراسان جنوبی 18 درصد افزایش یافت