مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 05:502021-11-17اقتصادي

اندر احوالات پروژه پیچ زندان یا اسکای مال !


پروژه پیچ زندان همدان موسوم به اسکای مال همان پروژه اقتصادی است که هر از چندگاهی به یکی از مهم ترین دغدغه های مسئولان و رسانه های همدان تبدیل می شود و پس از خبرساز شدن، - اندر احوالات "پروژه پیچ زندان" یا "اسکای مال"! ایسنا/همدان پروژه پیچ زندان همدان موسوم به "اسکای مال" همان پروژه اقتصادی است که هر از چندگاهی به یکی از مهم ترین دغدغه های مسئولان و رسانه های همدان تبدیل می شود و پس از خبرساز شدن، حجمی از اظهار نظرهای کارشناسانه و البته غیرکارشناسانه را به همراه می آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسکای مال که گفته می شود یکی از بزرگترین پروژه های عمرانی همدان است قرار است با مشارکت بخش خصوصی و شرکت مخابرات اجرا شود.

همچنین باز هم گفته می شود قرار است این پروژه تحولی در حوزه سرمایه گذاری و اشتغالزایی شهر به وجود بیاورد که همه این اتفاقات برای شهری مثل همدان بسیار پسندیده است.

از طرف دیگر اما با آغاز پروژه اسکای مال موجی از نگرانی ها از طرف دانشگاهیان و فعالان حوزه های مختلف به گوش رسید که قابل تامل بود.

پس از گذشت مدت ها از آغاز پروژه فوق نظرات و دغدغه های مختلف همچنان وجود دارد و قطعا آنچه باید در اولویت قرار بگیرد صلاح مردم همدان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اندر احوالات پروژه پیچ زندان یا اسکای مال !

اندر احوالات پروژه پیچ زندان یا اسکای مال !