مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 06:052021-11-17اقتصادي

ریشه زمین خواری و تصرفات اراضی ملی باید خشکانده شود


مدیرکل راه و شهرسازی کردستان عنوان کرد: از همه ظرفیت های موجود برای حفظ و نگهداری سرمایه های ارزشمند (اراضی ملی) باید استفاده شود.

- ایسنا/کردستان مدیرکل راه و شهرسازی کردستان عنوان کرد: از همه ظرفیت های موجود برای حفظ و نگهداری سرمایه های ارزشمند (اراضی ملی) باید استفاده شود.

عرفان مرادی با تأکید بر اهمیت ویژه در حفظ حقوق بیت المال گفت: تلاش های انجام گرفته در راستای حراست از اراضی ملی با اقداماتی همچون شناسایی اراضی ملی، رفع تصرفات، دریافت سند و تبدیل اسناد دفترچه ای به تک برگ قابل ملاحظه است و این روند کماکان با جدیت و پشتکار هر چه تمامتر باید دنبال شود.

وی افزود: اداره کل راه و شهرسازی هم در ستاد و هم در شهرستان ها از ظرفیت های مناسب کارشناسی برخوردار است و با توجه به اهمیت قضیه اراضی ملی به عنوان سرمایه های ارزشمند از تمام ظرفیت های موجود درون سازمانی و برون سازمانی در تعامل با دیگر نهادهای مرتبط از جمله دستگاه محترم قضایی، نیروی انتظامی و ثبت اسناد استفاده بهینه خواهد کرد تا ریشه زمین خواری و تصرفات اراضی ملی را بخشکاند.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان بیان کرد: همگی باید تلاش وهمت خود را در راستای شناسایی ، جمع اوری مستندات و اطلاعات ، رفع تصرفات احتمالی و اقدام به ثبت املاک شناسایی شده به نام دولت جمهوری اسلامی بکار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریشه زمین خواری و تصرفات اراضی ملی باید خشکانده شود

ریشه زمین خواری و تصرفات اراضی ملی باید خشکانده شود