مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 06:152021-11-17سياسي

کرمان باید هر چه سریع تر با کشاورزی سنتی خداحافظی کند


استان از نظر اقلیمی، ذخایر آب، فناوری دانش روز و تجربه دنیا باید هرچه سریع تر با کشاورزی سنتی خداحافظی کند، گرچه در این بخش کار را خیلی دیر کار را آغاز کردیم اما در هر بخشی با تناسب خود باید کار کنیم.

- ایسنا/کرمان استاندار کرمان گفت: استان از نظر اقلیمی، ذخایر آب، فناوری دانش روز و تجربه دنیا باید هرچه سریع تر با کشاورزی سنتی خداحافظی کند، گرچه در این بخش کار را خیلی دیر کار را آغاز کردیم اما در هر بخشی با تناسب خود باید کار کنیم.

دکتر علی زینی وند شامگاه 25 آبان ماه در مراسم افتتاح سیزدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی در کرمان اظهار کرد: از سراسر دنیا می آیند و فناوری کارگاه های ما را در بخش کشاورزی کسب می کنند، اما این کار عمومیت پیدا نکرده است.

وی با اشاره به اینکه امروز دانش لازم در کشور وجود دارد که باید آن را ترویج دهیم، افزود: یکی از جاهایی که می توان در بخش کشاورزی مدرن و تجهیزات و ادوات این حوزه کار انجام داد و کارگاه های آموزشی برای انتقال تجارب سایر نقاط کشور و دنیا ایجاد کرد، همین نمایشگاه ها است.

زینی وند با بیان اینکه بازاریابی برای برخی محصولات، تنها بخشی کوچک از کار نمایشگاه هاست، تصریح کرد: باید آن را در ابعاد مختلف ارتقا دهیم لذا نمایشگاه ها باید به محلی برای تبادل دانش، فناوری و تجربه کشاورزان تبدیل شوند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمان باید هر چه سریع تر با کشاورزی سنتی خداحافظی کند

کرمان باید هر چه سریع تر با کشاورزی سنتی خداحافظی کند