مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 06:252021-11-17ورزشي

شیمیدر در خانه بسکتبال قم اردو زد


تیم دوم باشگاه فرهنگی ورزشی شیمیدر با مدیریت هادی عامری، سرمربیگری امید موحدنژاد و سرپرستی محسن عباسی به عنوان نماینده قم در لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه های کشور به میدان می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، فصل 1401 – 1400 مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال مردان ایران در راه است و شیمیدر قم به عنوان یکی از تیم های حاضر در دوره جدید این بازی ها، تمرینات خود را به شکل منظم زیر نظر کادر فنی برگزار می کند تا با قدرت به مصاف حریفان برود.

در واقع این تیم دوم باشگاه شیمیدر در بخش مردان است که در فصل 1401 – 1400 مسابقات لیگ دسته اول باشگاه های کشور برای کسب مجوز صعود به لیگ برتر رقابت می کند، تیمی که مدیریت آن را سرپرست فصل قبل تیم لیگ برتری شیمیدر و یکی از بازیکنان با سابقه بسکتبال ایران یعنی هادی عامری بر عهده دارد.

همچنین سکان هدایت تیم بسکتبال شیمیدر قم در لیگ دسته اول ایران به مربی سابق تیم ملی جوانان ایران یعنی امید موحدنژاد سپرده شده، ضمن اینکه داور ملی بسکتبال استان قم یعنی محسن عباسی نیز که سابقه قضاوت در لیگ برتر باشگاه های کشور را دارد به عنوان سرپرست این تیم منصوب شده است.

در شرایطی که هنوز برنامه و زمان دقیق برگزاری رقابت های فصل جدید لیگ دسته اول از سوی فدراسیون بسکتبال اعلام نشده، شیمیدری ها مدتی است که تمرینات خود را به ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیمیدر در خانه بسکتبال قم اردو زد

شیمیدر در خانه بسکتبال قم اردو زد