مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 06:452021-11-17اجتماعي

تکانه های زلزله در کوهرنگ/ آخرین وضعیت مناطق زلزله زده از زبان مسئولان


هوا رو به سردی است، دیگر در مناطق زلزله زده شهرستان کوهرنگ امکان اسکان زلزله زدگان در چادر وجود ندارد، باوجود آغاز عملیات بازسازی منازل تخریب شده در این شهرستان، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری هوا رو به سردی است، دیگر در مناطق زلزله زده شهرستان کوهرنگ امکان اسکان زلزله زدگان در چادر وجود ندارد، باوجود آغاز عملیات بازسازی منازل تخریب شده در این شهرستان، اما با وقوع بارش برف و باران امکان ادامه ساخت و ساز در این مناطق وجود نخواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زلزله 5.

7 ریشتری در شهرستان کوهرنگ از توابع چهارمحال و بختیاری در تاریخ 12 مهرماه به منازل مسکونی در 223 روستا خسارت وارد کرد و طبق گفته مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی 80 واحد مسکونی باید تا قبل از آغاز بارش ها در این شهرستان بازسازی شود.

خانه های روستایی در مناطق محروم شهرستان کوهرنگ که در زلزله اخیر نیز دچار خسارت شدند، مکان امنی برای سکونت ساکنان آن نیستند، وقوع یک زلزله با شدت بالای چهار ریشتر در این منطقه می تواند این منازل را به صورت کامل تخریب کند و جان ساکنان را به خطر بیندازد.

در بازسازی مناطق زلزله ‍زده کوهرنگ با چند مشکل اساسی مواجه هستیم خسروکیانی- مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری در گفت وگو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت مناطق زلزله زده در کوهرنگ، اظهار کرد: خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکانه های زلزله در کوهرنگ/ آخرین وضعیت مناطق زلزله زده از زبان مسئولان

تکانه های زلزله در کوهرنگ/ آخرین وضعیت مناطق زلزله زده از زبان مسئولان