مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 06:452021-11-17اجتماعي

جوانان روستای جوربند نور در انتظار سالن چند منظوره ورزشی


روستای جوربند، منطقه ای با آب و هوای مطبوع در میان جنگل های هیرکانی، که هر ساله به دلیل شرایط آب و هوایی بسیار خوبی که دارد میزبان گردشگران زیادی است با کمبود سرانه ورزشی رو به رو است، - آن هم در حالیکه مجوز سالن چند منظوره در ضلع غربی زمین ورزشی این روستا صادر و میله گردها هم خریداری شده اما اداره ورزش هنوز اقدامی جهت ساخت این سالن نکرده است.

روستای جوربند در 4 کیلومتری ضلع جنوبی شهر چمستان، با جمعیت بیش از 3000 نفر بومی و خوش نشین است که برای رسیدن به این روستا باید پس از بین جاده ای گذر کنید که به دلیل وجود درختان بسیار زیبا و زمین های کشاورزی زیبایی منحصر به فردی ایجاد کرده است.

هنگامی که در این جاده قرار می گیرد هر چه فاصله از شهر چمستان بیشتر شود، خنکی و هوای مطبوع تری را احساس خواهید کرد، به همین دلیل سالانه گردشگران زیادی به این روستا سفر می کنند تا از آب و هوا و پتانسیل های بی نظرش بهرمند شوند.

این روستا حدود 123 هکتار بافت و 50 هکتار اراضی کشاورزی است و ضلع شرقی آن به رودخانه وازرود و مابقی آن به جنگل های هیرکانی واز متصل است، همچنین وجود آب بندان 13 هکتاری در 300 متری روستای جوربند از جمله پتانسیل هایی که می تواند باعث رونق فرهنگی، اقتصادی و گردشگری روستای جوربند شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان روستای جوربند نور در انتظار سالن چند منظوره ورزشی

جوانان روستای جوربند نور در انتظار سالن چند منظوره ورزشی