مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 07:102021-11-17فرهنگي

برایم تاثیرگذاری روی مخاطب مهم است/ جذابیت خوانش متون کهن


امیرحسین مدرس که این روزها اجرای برنامه هایی در رادیو صبا را بر عهده دارد از اهمیت تاثیرگذاری روی مخاطب سخن گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبیان کرد: به نظرم دفتر پاییز یک برنامه خاطره انگیز برای همه مخاطبان و در هر گروه سنی است که همه را یاد خاطرات گذشته می اندازد؛ میانسالان را به یاد جوانی شان می اندازد و جوانان با شنیدن این برنامه خاطرات کودکی برایشان زنده می شود.

وی افزود: این برنامه برای من یاد آور خاطرات گذشته و تداعی کننده مقطعی از زندگی است و به نظرم این حس را شنوندگان برنامه هم دارند.

مدرس درباره ظرفیت ادبیات فارسی برای پرداختن به موضوع پاییز گفت: ادبیات ظرف بزرگی است با گنجایش بی نهایت، همیشه در طول تاریخ افراد زیادی بوده اند که درباره موضوعات مختلف شعر سروده اند و متون ادبی نوشته اند و پاییز یکی از این موضوعات بوده است، امروزه اگر کسی بخواهد درباره پاییز شعری بسراید و متن ادبی بنویسد این ظرفیت بی انتها همچنان پذیرش دارد.

این مجری رادیو و تلویزیون در پاسخ به این سوال که دوست دارید در این برنامه از زبان چه کسانی داستان بخوانید؟ عنوان کرد: برای من فرقی ندارد از زبان چه کسی داستان بخوانم، زیرا تاثیرگذاری روی مخاطب برای من اهمیت دارد، برای من این مهم است که با صحیح خوانی و لحن مناسب تاثیری گذاری مثبتی روی شنونده داشته باشم و پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برایم تاثیرگذاری روی مخاطب مهم است/ جذابیت خوانش متون کهن

برایم تاثیرگذاری روی مخاطب مهم است/ جذابیت خوانش متون کهن