مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 07:102021-11-17اقتصادي

محدودیت آب و راندمان پایین بلای جان کشاورزی کرمان/نخل فروشی آری یا خیر؟


کارشناسان بخش خصوصی و دولتی از محدودیت منابع آب، تلخی و شوری آب و راندمان پایین به عنوان عواملی نام می برند که بلای جان کشاورزی در استان کرمان شده است.

- خبرگزاری فارس_کرمان؛ مهسا حقانیت: استان کرمان یکی از قطب های کشاورزی ایران است، محصولاتی مانند پسته و خرمای کرمان نه تنها در کشور بلکه در جهان حرف برای گفتن دارند، اما آن طور که کارشناسان بخش خصوصی و دولتی می گویند، محدودیت منابع آب، تلخی و شوری آب و راندمان پایین بلای جان کشاورزی در استان کرمان شده است.

برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی کرمان با حضور 80 شرکت سیزدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی، ادوات، ماشین آلات، نهاده ها و سیستم های آبیاری استان کرمان در حالی با حضور 80 شرکت داخلی و نمایندگی های شرکت های خارجی در سایت نمایشگاه جنوب شرق با وسعتی به متراژ 8 هزار مترمربع افتتاح شده است که تا 28 آبان ماه جاری میزبان متخصصان صنعت کشاورزی است.

آن طور که امیرحسین سعید مدیر نمایشگاه های بین المللی جنوب شرق در کرمان می گوید: سیزدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی از نظر کیفیت و توان نمایشگاهی بالاتر و متفاوت تر از نمایشگاه هایی ست که در گذشته برگزار شده است.

وی بیان داشت: در این نمایشگاه حدود 16 کارگاه آموزشی با همکاری جهاد دانشگاهی، جهاد کشاورزی، نظام مهندسی و اتاق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت آب و راندمان پایین بلای جان کشاورزی کرمان/نخل فروشی آری یا خیر؟

محدودیت آب و راندمان پایین بلای جان کشاورزی کرمان/نخل فروشی آری یا خیر؟