مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 07:152021-11-17فرهنگي

سی وسومین جشنواره تئاتر مازندران آغاز شد


سی وسومین جشنواره تئاتر مازندران پس از حدود دو سال رکود کرونایی با رقابت 10 گروه نمایشی در ساری آغاز شد.

- ، سی و سومین جشنواره تئاتر مازندران در حالی از صبح چهارشنبه در ساری آغاز به کار کرد که دوره قبلی این جشنواره با محدودیت های کرونایی و پشت درهای بسته و بدون تماشگر برگزار شده بود.

نمایش های این دوره از جشنواره در سالن های آمفی تئاتر و بلک باکس صبح، ظهر و شامگاه برگزار می شود و اجرای نمایش خاطرات مجلس سوخته یک زن از چالوس به عنوان اولین نمایش این دوره از جشنواره از دقایقی قبل در سالن آمفی تئاتر ارشاد مازندران آغاز شد.

حقایقی درباره یک ماهی مرده به کارگردانی سید علی حسینی، نمایش سرخ او به نویسندگی و کارگردانی سید علی حسینی، برولادیمر و استراگون چه گذشت به کارگردانی نعیم صالحی از تنکابن در اولین جشنواره به روی صحنه می شود.

روز پنجشنبه نیز نمایش های عشق خیابانی به کارگردانی بهزاد شاهنده از ساری، آنتیگونه به نویسندگی و کارگردانی افسانه منادی از بابل، آژدهاک به کارگردانی عباس ابوالحسنی از بابل، و هلو ابراهیم به کارگردانی حامد مربوط صادق از محمودآباد (غیر رقابتی) اجرا می شود.

در روز جمعه نمایش های چشم ها به کارگردانی عباس روجایی از عباس آباد، 25 ساعت عاشقی یک زن به نویسندگی و کارگردانی یوسف ابراهیمی (غیررقابتی) از نور، گو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سی وسومین جشنواره تئاتر مازندران آغاز شد

سی وسومین جشنواره تئاتر مازندران آغاز شد