مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 07:352021-11-17سياسي

آمادگی ایران برای انتقال دانش و فن آوری حوزه شیلات و صنایع معدنی به نیکاراگوئه


استاندار هرمزگان از آمادگی ایران برای انتقال دانش و فن آوری حوزه شیلات و صنایع معدنی به نیکاراگوئه خبر داد.

- ، مهدی دوستی استاندار هرمزگان شامگاه سه شنبه با ایساک لنین براوو سفیر کشور نیکاراگوئه در ایران در محل ساختمان استانداری هرمزگان دیدار و گفت وگو کرد.

استاندار هرمزگان در این دیدار ضمن تحسین روحیه استکبارستیزی و تبریک انتخاب مجدد دانیل اورتگا به عنوان رییس جمهور کشور نیکاراگوئه، با بیان اینکه علی رغم نزدیکی دل های دو ملت ایران و نیکاراگوئه، روابط اقتصادی دو کشور طی این سال ها چندان توسعه پیدا نکرده است، اظهار کرد: نخستین گامی که برای توسعه روابط یک ضرورت محسوب می شود، آشنایی با ظرفیت های قابل بهره برداری، نیازها و توانمندی های کشور نیکاراگوئه است.

دوستی، خواستار تسریع در برگزاری نشست اتاق بازرگانی بندرعباس با اتاق بازرگانی نیکاراگوئه شد و گفت: ما در هرمزگان از تمام ظرفیت ها برای تسهیل روابط تجاری و بازرگانی دو کشور استفاده خواهیم کرد.

استاندار هرمزگان همچنین از آمادگی ایران برای انتقال دانش و فن آوری صنعت فولاد و مس به نیکاراگوئه خبر داد و افزود: بندرعباس قطب شیلات ایران است و در حوزه صید، پرورش ماهی و میگو و صنایع فرآوری آبزیان، برای انتقال دانش و صنعت به کشور نیگاراگوئه آمادگی لازم وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی ایران برای انتقال دانش و فن آوری حوزه شیلات و صنایع معدنی به نیکاراگوئه

آمادگی ایران برای انتقال دانش و فن آوری حوزه شیلات و صنایع معدنی به نیکاراگوئه